Shoppingspree

Äntligen hemma!
Här är det svalt och skönt och jag kan gå runt i shorts och linne och slippa trängas med folk. :) Härligt!
Hos doktorn gick det bra och rätt snabbt, fick bara bra kritik om min näsa.
Allt har gått bra och jag kan snart sluta med kortisonet och annat bös och jag ska höra av mig till dem om ett år. Himla trevligt att det går bra för mig. :P

Efter det stack jag in till stan för att fylla på busskortet och handla lite saker. <3
Lite foton:


Linne från Gina.


Söta strumpor från Gina!


Harrison Ford! 70 spänn är inte så farligt heller.


Bluray brukar inte vara billigt, så detta var trevligt. Och rolig film också!


Fina, långa kjolen från H&M. <3


Jättefin och söt kofta från H&M. Den bara skrek "Josie"!

Efter allt detta shoppande så lunchade jag med AlbinJensens Böfhus. Det var gott, som vanligt.


Lite sugen på efterrätt blev man när man satt och väntade på maten...!


Jag hade tänkt att fota den goda maten när den kom men jag var så hungrig att jag åt upp allt supersnabbt! Tom snabbare än Albin, och det är snabbt.

Efter lunchen bestämde vi oss för att åka i det nya hjulet vid Göteborgsoperan, för att spexa till vardagen lite. :) Det var rätt kul, man såg långt. Men jag var lite rädd när vi åkte neråt och jag tittade bakåt. Gillar inte att åka baklänges :P


Up up and away!


Rätt fint faktiskt.


Man såg alla roliga tak och allt som hände.


Vi roade oss med att fota varandra.


Så ser det alltså ut.


Jag today. Jeansleggings och tröja från Gina, skinnjacka från H&M, väska från Asos.


Busigt värre!

Det var rätt kul att åka men jag tror att man uppskattar det mer om man är turist.
När vi hade varit hemma lite så kom posten. Den har börjat komma efter tre, för det är något de har bestämt hos posten. Knepigt. Iaf. Fick brev från Transportstyrelsen! Finally!


Äntligen!

Känns skönt att ha det fixat och jag får väl tid att köra när jag är lite ledig nu i sommar också. Kan köra lite på landet. Måste dock ringa och kolla om jag måste fixa ett nytt handledarintyg fast jag ska ha kvar samma... Lika bra att kolla så man slipper bli utskälld sen, det är min devis.
Nu ska jag lägga mig och läsa en skvallertidning, som Albin avskyr att jag gör. Men man måste ju få ha någon hemlig last. Bättre att jag läser skvaller än att jag röker eller dricker eller drogar ner mig. Liksom. :) Kommer in senare med bokrecension!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0