Mulet

Det är tråkväder ute. Mulet. Blä.
Vet inte riktigt vad jag har lust att göra. Ska cykla och hämta ut mitt paket iaf.
Och sedan kanske vi ska gå på Liseberg. Om det regnar kan vi ju gå in någonstans eller gå och sätta oss och fika. Det blir ju roligare att göra något än att bara sitta inne.
Och om vi bara sitter inne så sitter Albin och bygger banor på Little Big PlanetPS3:an och det går ju inte för sig :P Vi har bara en kontroll än så länge, så vi kan inte spela samtidigt vilket är lite synd eftersom jag fick Lego Batman av honom häromdagen :)
Måste kolla upp Lego Star Wars!

Men men. Jag tog en jättehärlig dusch och tvättade håret så nu ska jag gå och föna det. Glasögondag idag, så jag hoppas att det inte regnar. Så jobbigt med små små vattendroppar på glasen.
Hörs sen. Jag tar med kameran om vi åker in till stan.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0