Monday morning..

Det är redan några som har hunnit kika in på bloggen, fast jag inte skrivit något. Jag har lite mer sovmorgon än andra kanske? Går inte upp förrän halv nio, ungefär. Fast sedan äter jag och duschar och sånt, så hit kommer jag inte förrän efter nio. Så kan det vara!
Igår såg Albin och jag på Dogma. Jag gillar den, Kevin Smith är rolig. :) Han gör bra saker. Dessutom var ju Alan Rickman med, och han är bäst. (Snape!)

Idag blir det jobb, som vanligt. Jobbar imorgon också men har onsdag och torsdag fria. Torsdag är ju en röd dag så då är nog de flesta lediga. Men ändå! Albin jobbar på onsdag, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra själv då. Kanske cykla runt lite.. :P
Aja, det ordnar sig, kommer säkert på något.
Ikväll är det ANTM 13 som jag ska kika på. Och vi har 1,6 kg nötfärs som vi ska laga till. Jag tänker köttfärssås som man kan frysa in. För vi kan ju knappast äta allt!
Nu måste jag gå och klippa mina naglar. De håller på att brytas av :( Går inte för sig!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0