Little big me

Jag fick rådet av min svärmor, a.k.a. sjuksköterska att ta två Panodil mot huvudvärken och det hjälpte faktiskt, trodde jag. Men nu sitter jag här igen med högra sidan tryckande. Fan.
Hon trodde att det kan bero på värmen, men jag vet inte... Har aldrig fått det tidigare så det verkar ju skumt.
Men det är hemskt i vilket fall som helst.

Har ätit god mat idag iaf. Ryggbiff med pommes och bearnaissås. Åt hallon till efterrätt. Och vi såg ett avsnitt av Ugly Betty och sedan såg jag SATC medan Albin pysslade med datorn.
Nu vill jag sova och jag hoppas att huvudvärken inte finns kvar imorgon när jag vaknar. Om jag ens kan somna :(
Hoppas att ni har haft en huvudvärksfri helg!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0