Laila Bagge och Niclas Wahlgren

Förresten, måste bara skriva ett till inlägg.
Jag tycker att det är så fånigt, allt det här pratet om Laila Bagge och Niclas Wahlgren. Visserligen tycker jag illa om dem båda redan innan men att de fick sitt bröllop och bröllopsresa sponsrade är bara dumt, fånigt, girigt och löjligt. Och nu ska de få ett hus byggt av TV4, om de får filma det?
Jag tycker att det är jättelöjligt! Kom igen, hur giriga vill ni framstå egentligen? Visst, alla gillar gratis men det finns ju gränser. Det finns folk som bor i mögelhus, de har inte råd att bygga/köpa nytt hus, kan inte TV4 bygga ett hus åt dem istället? Det är ju inte så att Laila och Niclas saknar pengar, speciellt inte sedan de fick bröllopet och resan sponsrade, för det kan ju kosta lite.
De är ju inte kronprinsessan precis, som också får sitt bröllop sponsrat. Och vi ska tydligen fixa till säkerheten till hennes nya hus också. Jag vill fan komma på fika där någon dag om vi ska fortsätta betala och jag inte är inbjuden till bröllopet. Kan inte de kungar och drottningar och prinsar och prinsessor som är bjudna betala? De har väl råd?
Jag vet inte, nu svamlar jag nog igen.
Men jag tycker det är oerhört fånigt att de ska få ett hus byggt åt dem. Niclas kommenterade i någon tidning idag att det är löjligt, att media har fått det framstå som "det inte är", eller något fjantigt. Nej, det är väl klart att du säger det... Kom igen. Sluta vara giriga och snåla och betala något själva för en gångs skull.
Eller flytta utomlands.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0