Hammarkullefestival

God morgon!
Jag bara låtsas vara pigg, egentligen är jag trött som en lax.
Anyways, snart drar jag till jobbet och jag hoppas att det inte blir för många Mors Dag-presenter och kalaspresenter det blir att slå in. Lördagar är nämligen kalasdag, om ni inte märkt det än. Det har jag märkt.
Igår blev det lite stressigt för jag skulle stänga och samtidigt slå in fyra olika paket och hade kö bakom. Usch. Jag stressar inte för mycket men det är klart att man känner press på att göra fina paket och samtidigt vara snabb så nästa kund inte blir grinig.
Men men.

Idag funderar jag på att gå på Hammarkullefestivalen. Jag har faktiskt aldrig varit på den innan, det skulle vara kul att gå dit och kika. Får kolla med Albin vad han säger om det.



Just nu ligger han och sover så sött. Undrar när han kom hem igår. Jag vaknade iaf inte :)
Nej, nu ska jag dra mig.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0