Grand Designs och mozzarellapizza

Nu sitter jag i Mölnlycke och tittar på Grand Designs med Albin. Oliver ligger uppe i soffan och softar. Tror han vill vara ifred, så vi softar på två håll :)
Vi ska ut på en kvällstur sedan men det är inte förrän om en timme eller så. Medicinen gick jättebra, jag la den i maten och han slukade den :) En sån duktig hund. Han verkar vara som vanligt, men han kanske vill softa lite mer. Men det gör ju inget.

Trevlig dag, på det stora hela. Fått en TV, jättefint väder och allt. Fast vi åkte inte buss. Först kom inte vår buss till torget, som vi behövde ta för att komma på en buss till Mölndal. Himla konstigt, den brukar inte uppföra sig så. Men vi kom på en annan buss, missade precis anslutande bussen och skulle ta en annan buss. Men den var också sen!! Så vi tog en taxi istället. Det får Västtrafik betala. Annars jäklar...!
Men annars en bra dag. Imorgon börjar jag inte förrän halv tre fast jag måste upp halv åtta eller så, för Oliver ska till dagiset och jag måste gå en morgonpromenad och ge honom mat innan mormor kommer och hämtar honom.
Illa. Ingen sovmorgon då. Jaja, kan softa halva dagen istället. Ska se Miss Marple som jag har spelat in och några andra saker.
Fun fun :) Och kalas imorgon. Yay! :) See you tomorrow!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0