Empire state of mind + dagens outfit

Älskar den låten, både den med Jay-Z och Alicia och den Broden down-versionen som var med i SATC 2.
Jag har gjort mig lite iordning, jag brukar alltid vara klar väldigt i god tid. :P
That's me!
Tog några bilder också.


Såhär ser jag ut när jag försöker locka håret. Liknar en docka. Och mina kinder vill inte sluta vara röda.


Skor, DinSko. Jeans, Gina. Linne och kofta, H&M.

Jag fattar inte varför jag alltid blir så röd om kinderna när jag ska gå ut. Är jag nervös? :S Jaja. Albin följer nog med, så det blir kul :) Tänkte kanske cykla men jag skippar nog det :P
Man får tydligen inte cykla när man har druckit så då skippar vi det.
Hoppas vi ses ute i dimman! :P
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sissel

de e fint med röda kinder:)

2010-05-30 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0