Coco Chanel

Idag har jag kikat på en film från 2008 med Coco och såg en timme av Coco Chanel & Igor Stravinsky men sedan försvann texen och jag fattade inte riktigt all franska och dessutom ryska!
Så jag skippade resten av filmen och såg Whip it igen istället.
Den är riktigt grym, ni borde se den om ni inte har gjort det!

Bilderna har ännu inte kommit till min dator och jag ska gå och sova snart, för jag ska upp och jobba imorgon. Upp halv åtta. :/ Lite småtråkigt men det är ju kul att jobba så man får bita ihop :)
Efter jobbet ska vi på ett kakkalas. Jag bakade en kladdkaka idag, så den tar vi med.
Vi får se hur det blir. Ska försöka att komma ihåg att fota.. :P
Men men, ni får ha en superhärlig fredagskväll och natt så hörs vi!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0