Cake or death

Japp, idag var vi på ett kakkalas.
Mycket småbarnsföräldrar, minst tre fyra småttingar var där. Pingu var på i bakgrunden. Mycket trevligt, älskade honom när jag var liten :)
Jag åt en muffins och drack blåbärste men inget mer. Albin åt minst fyra sorter, och var nöjd. Det var ganska kul, fast jag tror alla var en del äldre än vad vi var. Hmm...
Vi pratade lite om After work impro som hålls sista fredagen varje månad på Redbergsteatern. Mycket roligt! Två av killarna som är med och håller på där var på kakkalaset, de var roliga att prata med. Snälla typer.
Vi drog hem och såg på You don't mess with Zohan. Mycket konstig film, men rätt kul. Lite för mycket hummus dock. Och mycket sex med gamla tanter, hmmm.. Gross.

Inga bilder från kakkalaset! Men det var inte mycket att fota ändå. Har några andra bilder från cykelturerna!


Andra cykelturen kanske? Jacka från H&M, leggings från Gina, skor DinSko.


Äter Calippo vid säldammen i Slottskogen.


Några sälar var också där, simmade runt, runt, runt...


Jag på Nisse.

Hmm, jag har sett fler bilder men de försvann visst :(
Får leta mer imorgon. Nu ska jag sova, för jag är så tröööött! Imorgon blir det kalas igen, barnkalas.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0