Börje Salming

Imorgon kommer Börje Salming till Bokia på torget för att signera sin bok om grillning.



Mamma och pappa fick den av mig som en sommarpresent och jag tror de gillade den.
Tyvärr är boken på landet, så de kan inte få den signerad. Och de är också på landet, annars hade det varit kul att fota Börje och Börje (min pappa heter också det) för de är liiite lika. :)
Heter samma sak, har båda spelat ishockey även om det var i olika divisioner.. :P
Men Albin och jag ska nog dit och ta ett foto eller två. Vi ska softa imorgon, cykla till torget och kolla in lite affärer. Jag skulle vilja susa in på Gina Tricot och spana lite.
Hoppas att det blir en mysig dag.

Jag kunde förresten inte se SATC förut :( Jag skulle se den på datorn, för Albin spelade TV-spel men bilden laggade så det gick inte att kolla. Så jag övergav det projektet och hittade på ett annat: cykla till torget och handla lite.
Vi köpte rostbiff och chips och åt det framför Kung Fu Hustle, som jag inte tror att Albin uppskattade lika mycket som mig. Det var visserligen jag som valde den och jag har sett den minst fem ggr innan men den är ju så kul! Jag gillar Stephen Chow. Knasiga kung fu-filmer är roliga!
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, för jag gick upp halv åtta imorse och är lite trött.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0