Back in town

Hejsan!
Jag har inte orkat blogga under helgen, jag har mest tagit det lugnt.
Och sett två filmer på bio! I lördags såg Albin och jag på Ron Man 2 och igår hade vi massa dötid innan flyget skulle gå kvart i nio så vi bokade in oss på en eftermiddagsvisning av Kick-Ass.
Båda filmerna var jättebra, men Kick-Ass kickade ass lite mer än Robert Downey Jr. Men så kan det vara.
Vi har promenerat en massa, sovit, tittat på TV, ätit choklad, gått i elektronikaffärer, lite klädaffärer, träffat min kusin, ätit mat, kramats, gosat.. Haft himla trevligt :)

Men nu är man tillbaks i verkligheten. Vi har ingen mjölk och smöret och juicens sista datum har gått ut. Och jag ska snart åka till jobbet. Måste tvätta på onsdag, passa vovve på torsdag och jobba lite till. Men ganska soft jobbvecka. Jobba hela dagen idag och imorgon, ledig onsdag och torsdag, jobba halva fredagen och lördagen.
Skriver kanske ikväll, annars ska Albin och jag mysa. :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0