Våga shorts?

Jag undrar om jag vågar köra på shorts på jobbet.
Jag har kjol ibland och det funkar ju, så då borde ju shorts funka. Och det verkar vara soligt ute så hoppas att det inte blir kallt för benen bara.
Kör på mina svarta från Zara.


De är nog inte för korta iaf.

Allt är så krångligt. Man måste planera mat. Det är det jobbigaste med att flytta hemifrån; komma på vad man ska äta och se till att ha ingridienserna hemma. Jobbigt. Vet verkligen inte vad vi ska äta senare. Kanske kyckling och ris. Men kycklingen ligger i frysen och måste tinas :/ Borde gjort det igår men orkade inte/tänkte inte på det.
Matbekymmer :P
När Albin drar till Arvikafestivalen, då ska jag leva på nudlar. Det är inget krångligt alls med dem :P
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för svaret på dagens fråga. Vad gör du? Kram

2010-06-29 @ 17:56:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag ska ta en dusch nu och sen fixa löshåret :) kram

2010-06-29 @ 21:35:32
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0