Överraskningen!

Jag fick ju en överraskning av min busige sambo imorse.
Han skulle jobba i Kungsmässan idag, vilket han aldrig gjort förut. Så när han skulle cykla hemifrån klockan åtta, så undrade jag om det tog två timmar med buss dit. Han var osäker men cyklade iväg och jag tänkte inte mer på det utan gjorde mig iordning.
Men efter tjugo minuter hörde jag hur dörren låstes upp igen och Albin kom tillbaks och sa att han hade varit för tidig. Och han hade med sig en present till mig!


Han hade åkt och köpt dessa böckerna åt mig <3

Han är för söt! Jag visste att han hade bokat dem åt mig, träffade hans kollega igår på Bokia som sa att han hade lagt undan både på engelska och svenska åt mig så Albin blev lite besviken att hon hade avslöjat det men det gjorde inte så mycket för jag blev så överraskad och glad.
Han gör sånt där ibland, är busig och gör oväntade saker. Det är en av alla anledningarna till att jag älskar honom så mycket. :)
Jag skriver kanske en bokrecension innan jag går och lägger mig, får se. Annars kommer den imorgon.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo det är bra, trött bara så ska nog snart lägga mig. hur har du det? kram

2010-06-05 @ 23:54:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0