Outfits - hjälp mig välja!

Nu har jag fotat lite. Dock är många tröjor och linnen i tvätten så jag vet inte vad jag ska ha för linne till någon av de långa kjolarna. Men ni kan ju säga vilken färg som passar bäst, svart eller vitt eller färgglatt. :)
Here we go!


Klänning, Nelly. Kavaj, Jsfn. Skor, DinSko.


Såhär ser klänning ut när kavajen är öppen.


Kjol, H&M. Skor, DinSko. Har inte bestämt mig om vad för linne eller tröja jag ska ha än.


Kjol, Zara. Skor, DinSko. Vet ej linne eller tröja till.


Jag vill nog ha min fina, fina väska från Asos med mig. <3

Jag har inte bestämt någon back up-plan om det regnar. Men vad tror ni? Vad ska man ha på sig??? Jag tycker allt är fint. Känner mig som en ballerina i vita klänningen, men väldigt... Vacker, skulle jag vilja säga :), i svarta kjolen eftersom den har så mycket fall och jag måste hålla upp den lite. Kjolen från Zara slipper jag hålla upp och den är fin för den är somrig. Men vad ska man välja?
Åh, så svårt...! Hjälp mig! :P
Den som hjälper mig kan hända att man får en liten present... :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nina

bild nr 1 :)

2010-06-09 @ 19:47:34
URL: http://nkrantz.blogg.se/
Postat av: KLACKARNA I TAKET

Just nu har vi en tävling i vår blogg där vinnaren får ett paket snygga underkläder, tävla du också! :)

Dirketlänk: http://klackarnaitaket.blogg.se/2010/june/tavling.html



Vi höres!

/Elina & Linnéa

2010-06-09 @ 19:51:00
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: bella

tycker den första var finast, har själv funderat på just den klänningen till skolavslutningen :) tycker också det blir lagom kontrast mellan skor, klänning och kavaj, varken för mörkt eller för ljust.

2010-06-09 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0