My chick bad

Ja! Laura och Nicole gick vidare! Precis som jag ville och tyckte!
Yay! Jag tycker faktiskt att de är mycket duktigare och trevligare än Erin och Jennifer. Jag hoppas att Erin lär sig att vara mer ödmjuk, annars kommer hon aldrig lyckas i modellbranschen.
Jag var nervös innan Tyra berättade vilka som hade gått vidare. Löjligt, kanske men jag tyckte det var spännande. Och blev himla glad, som jag redan sagt :P

Idag var det jobb. Mycket folk, mycket studentsaker att köpa för folk. Jag kom alldeles för tidigt till jobbet. Jobbigt :P Var där tjugo minuter tidigare eller så, och vi öppnade en timme tidigare idag. Usch. För tidigt för mig. Men jag kunde läsa ut Bree Tanners andra liv så det var inte bara av ondo :)
Jag har fixat en klipptid på torsdag, så jag är fin till kusinens student. Och jag ska tvätta då också, så jag får med mig fina kläder! Har inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig än och jag har inte börjat packa än men det kan jag göra på onsdag, slutar tre då. Kommer visserligen hem vid fyra, men jaja.

Jag tror att jag behöver hjälp med att välja på vad jag ska ha på mig. Kan lägga upp bilder på vad jag tror jag vill ha på mig så får ni tipsa vad ni tycker är snyggast :) Tomorrow, alltså.
Nu ska jag nog diska och sedan kolla igenom lite fler bloggar och kanske se klart på filmen från igår. (Blade runner med Harrison Ford)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: T O V A

sv; nä, har inte läst, men får väl göra det! :-D

kram

2010-06-07 @ 21:36:08
URL: http://iamtovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0