Murder on the Orient Express

Jag är helt lost på mitt nya spel! Det är klurigt och roligt. Speciellt eftersom det är den mest kända boken Agatha Christie skrev.
Berättade jag att mitt andra spel jag fick, Death on the Nile, var trasigt? Hela skivan var spräckt :(
Men jag ska returnera den, Cdon är snälla. Och så ska jag beställa ett nytt ex också.

Annars har jag inte gjort mycket idag. Diskat och tvättat visserligen. Nu ska jag cykla iväg och hämta ut ett paket och kanske handla lite också. Sen kommer S och jag ska hjälpa henne att slinga hennes hår. Vi får se hur det går, för jag har aldrig gjort det förut. Men men, det kan ju inte gå så himla fel kan man tycka!
Just, bilder från igår var det ja! Har inga på mig än, Albin tog några vet jag men han är och jobbar nu och sin kamera tog han med sig, så jag får kolla upp det sen. Men här är mina bilder iaf.


Nytt spel för träningsfreaket Josie :P


Fick också senaste Rocky-boken som jag inte hade. Score!


Jättesött halsband. Loves it!


Ett till jättesött halsband, som är så mig :)

Så gulligt att han hade gått och letat halsband åt mig <3 Sötnosen...
Jag sticker iväg en stund, bloggar kanske innan S kommer vid fem-tiden. Får se! Annars ska jag damma och packa lite.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe tack, orkade inte se seriös ut denna gång :P japp det står Madeleine på min tatuering. finns bättre bilder under kategorin "bilder och videos på mig" i bloggen om du vill se :) kramar

2010-06-23 @ 18:47:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0