Kärlek!

Har precis kommit hem från middagen och jäklar vad jag är mätt!
De har buffé på Amazing Thai nämligen, så det blir ofta för mycket med förrätt, hur mycket varmrätt man vill och hur mycket glass man vill.
Det var himla kul att gå på middag en vardag, lite spännande sådär :)
Och jag fick jättefina presenter av älsklingen! Två hjärthalsband (fotar imorgon) och ett Wii Fit Plus! Av mig fick han Matrix 3:an och en lite löjlig pysselbok :P Jag blev jätteglad för smyckena för jag har inte fått det av honom innan. Tror inte han vet vad han ska köpa. Men det han köpte var jättefint och passade mig utmärkt :)

Jag har fått två Poirot-spel nu, ska installera det efter jag har läst alla 19 blogginläggen.
Imorgon är jag ledig men ska tvätta, packa lite och träffa Sissel. Och kanske ta det lite lugnt :)
Ledsen för få inlägg men bloggar mer imorgon. Just nu orkar jag inte, helt slut efter jobb och mycket mat.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0