Inköp i bilder

Jag råkade gå förbi BikBok som hade 50 % på allt i butiken. Hittade ett fint linne och en söt liten klänning.
Det var kaos där inne! Fyra provrum, massa tjejer som var crazy och ville prova halva butiken.
Ingen ordentlig kö och små provrum. Dåligt.
Men men, jag gick därifrån med något iaf. :) Tog kort på det jag köpte igår också. Enjoy :P


Fint zebralinne.


Söt liten marinklänning. Och båda för bara 174 kr. Fab!


Tänkte försöka färga håret lite ljusare. Albin vill inte hjälpa mig, men jag kan kanske övertala honom. Annars får jag vänta tills nästa vecka då vi åker till Falun och kusin Cajsa kan hjälpa mig. :)


Lite fina trosor, köp 3, betala för 2. I like. :)

Snart ska vi åka till operan och frottera oss. :P Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än. Kanske långkjolen från H&M och något fint linne kanske. Skulle vilja ha det med svalorna men det kanske inte är "tillräckligt fint". :/ Får se. Är nog inget tvång men det är ju kul att slippa vara underklädd. Hörs.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm Josie, du kan inte färga håret ljusare. Det lägger sig bara på den gamla färgen och bygger på. Vill du bli ljusare måste du bleka det, helt med slingor så att det inte blir som en matta...

2010-06-03 @ 22:00:42
Postat av: Josie

Ajdå.. Jag hade tänkt att gå till frisören och få det gjort ordentligt, kanske bäst så. :/

2010-06-03 @ 23:02:52
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det kanske är bäst. Jag har ju latjat en del med håret själv, blekt och så, men bäst blir det alltid om man går till frisören. Det blir oftast lite för kompakt färg när man gör det hemma...



Det som förvisso finns i vissa hårfärger är ävfärgning. Dvs färgen avfärgar och sen färgar på. Men hur bra resultatet blir beror mycket på hur mycket mörkare din nuvarande färg är än den du vill ha. Men som sagt... frisören rules...

2010-06-04 @ 10:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0