I'm feeling hot hot hot

Det är så vaaaaarmt!
Jag klagar inte, jag bara konstaterar :P Sedan har jag lacktajts på mig och då får man väl skylla sig själv :)
Sitter och väntar på att klockan ska gå så jag kan åka till jobbet. Har egentligen inget att göra här hemma. Kan diska men det är så tråkigt. Kan läsa lite i min bok...
Försöker få tag på Försäkringskassan men de är väldigt upptagna. Blä.

Vi fick tag på en studentpresent och en present till min bror från mormor. Och vi köpte en blomma till studenten också. Fy sjutton vad hon var sur i blomsterbutiken! Jag menar, visst hon kan ha en dålig dag, det vet jag, det har jag också ibland. Men man behöver inte ta ut det på kunderna. Inte så tydligt iaf. Men skit i henne, man ska inte tänka på tråkiga saker.
Min mamma är så söt! Hon hade på sig mycket vitt och ett svart skärp med en rosett på utanpå linnet. Så gulligt :) Hon var väldigt fin och söt. Jag tycker om min mamma :)
Jag skriver nog ikväll också. Ha en solig fredag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är det underbart med sommarvärmen vi har fått till lilla Sverige nu?! :D

2010-06-04 @ 12:39:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0