Huvudvärk

När jag gick och la mig igår hade jag lite huvudvärk, och det kändes lite jobbigt men orkade inte tänka mer på det eftersom jag var så trött och somnade rätt snabbt.
Men imorse när jag vaknade slog den till med full kraft. Jag vet inte om det var samma som för några veckor sedan, men kanske. Iaf om det påverkas av vädret, att det är för varmt. Det är iaf soligt i Frölunda idag.
Har tagit två Panodil så hoppas att det går över snart. Jobbigt med huvudvärk på jobbet.

Igår läste jag Cosmo. Älskar deras killspecial, eller manspecial kanske det heter. Jonas Cramby skriver bäst och roligast, älskar att läsa vad han skriver. Det kanske inte alltid är sant, det han säger att killar gör eller gillar och dylikt men det är roligt att läsa!
Nu ska jag fixa håret men kommer kanske in med ett till inlägg innan jag går till bussen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0