God morgon!

Yes, jag är vaken igen. Idag är det mulet och trist igen.
Det regnade när jag gick till jobbet igår, men jag hoppas att det inte händer idag igen för jag har kjolen från Zara på mig och det hade blivit tråkigt om den blev blöt.

Idag finns det inget speciellt jag måste göra, kanske kolla på Top Gear kl 22 men inget annat. Utom att hämta ut ett paket med en typ kort kavaj (fotar senare).
Jag lägger upp bilder sen på vad jag ska ha när min kusin tar studenten, ni får himla gärna hjälpa till och välja, jag är så velig. Vet aldrig vad jag ska ha eller vad som passar bäst :P Ifs, så kanske det kommer regna... Det har jag inte tänkt på! Får kanske ha ett byxalternativ också. Det ordnar sig nog.
Jag tror bestämt att jag har dödat min solros. Den är deppig. Jag är inte bra på växter för min orkidé är också slokig. Suck.
Jag ska ladda min nano och ta på mig strumpbyxor och sedan sätta mig på bussen och läsa Twilight! :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Minnali

Hoppas du får en toppentisdag :)

2010-06-08 @ 15:28:14
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0