Fler bilder!

Nu har Albin äntligen skickat över bilder, så här kommer några fler, lite blandat.


Jag fick presenter när vi var på resturang och Albin fick ett av mig!


Jag fick fina hjärtan i present <3


Min busige pojkvän gjorde en krans med en banan i.


Såhär fin blev han!


Min söte kusin <3


Oliver är söt och spanar.


Jag ligger och läser en inte jättespännande bok hittills.


Sötkusinen!


Jag, lite hafsigt.

Så, nu funderar jag på att gå och lägga mig och läsa lite kanske. Imorgon är jag ledig och då kan jag blogga om en bok av Meg Cabot som jag läste ut när jag var på landet; Airhead heter den.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hjärtrud

Nej men vilken hipp ide att ha en sådan Banan i Kransen!

Så Hippt!

Ha det hippa du!

/M.W.H Hjärtrud

2010-07-01 @ 11:24:35
URL: http://hippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0