Flaggdag

Idag i tidningen står det att herr Reinfeldt har gått ut med ett pressmedelande om att alla ska flagga imorgon.
Jag ska inte flagga. Dels för jag inte kan (bor i lägenhet, har ingen flagga och ingen sån där sak man kan hänga flaggan på husväggen) och dels för jag inte vill. :P
Mohaha, rebell! :)

Idag blir en kanske lite tråkigare dag. Jag börjar vid tre men Albin börjar om 45 minuter. Så vi kan inte umgås idag, så jag måste roa mig själv :( Får nog sätta mig med Poirot eller se en film eller så. Kanske promenera lite, tror att det är ganska fint väder ute. Vi får väl se. Nu ska jag gå och krama min älskling lite till innan han måste gå.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0