Every day is like sunday

Jag gillar den Morrissey-låten. :)
Håkan Hellström har ju snott några uttryck från den och översatt dem till svenska. Känns lite konstigt, men det är väl en hyllning till M kan jag tänka.

Det är iaf söndag och solen lyser! Blåser lite skönt också.
Jag ska nog dra in till stan snart och kika i några affärer. Albin jobbar, så jag hälsar kanske på honom också. Jag har nästan läst klart Marian Keys senaste (på engelska). Den är spännande men lite sorglig, som hennes böcker brukar vara. Väldigt bra men en underton av sorgsenhet.
Jag skriver ett inlägg till innan jag drar, om bokrecensionen. Ska bara boka en tvättid först.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0