En touch av Taube + kvällens outfit

Nu har vi kommit hem från operan och konserten En touch av Taube med Helene Sjöholm, Freddie Wadling och Fredrick Lycke. Albin har jobbat med Fredrick när de spelade in För alla åldrar; det är han som spelar Frisören. Han har peruk där, så man kände inte riktigt igen honom :)
Jag har aldrig varit på operan förut och visste inte riktigt om jag skulle tycka om det eller inte men jag kan glatt svara att jag tyckte mycket om det!
De sjöng väldigt fint och även fast jag inte kände igen alla sångerna, så var det fint ändå. Jag har inte hört Freddie så mycket, men han har ju väldigt speciell röst och han sjöng väldigt fint. Nästan i slutet bjöd Fredrick på en striptease och kastade alla kläder utom strumpor och skor. Det var lite chockerande men väldigt roligt :P
Det var väldigt trevligt iaf. Jag har några foton på mig också, enjoy.

 

Lite konstig min, men men. Älskar min jordgubbsväska från Asos! Kjol och linne, H&M. Skor, DinSko. Kavaj, Zara. Halsband, Snö. Örhängen, Antikt Gammalt och Nytt.

 

Utanför vår lägenhet finns en jättefin syrén.

 

Lite suddig men ändå fin bild, tyckte jag.

 

Fint va? Väldigt konstnärligt :)

 

Måste ju visa mina skor!

 

Yes, det var det. Nu ska jag äta en kexchoklad och snart gå och lägga mig. Klockan är ju halv tolv, för tusan!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0