En helt ny dag

Japp, det stämmer, det är ju tisdag! :P
Och tisdag betyder visserligen jobb men dagen efter tisdag är onsdag och det innebär ledighet för mig! Yay! Ska visserligen tvätta men det är ju över på tre timmar och då har man nästan hela dagen framför sig.
Jag tror att Albin och jag ska till Liseberg men vi får se.
Idag, efter jobbet, blir det promenad med mamma och Oliver i Gunnebo igen. Fåren har kommit dit!
Sist han såg dem blev han helt galen och började skälla och dra i kopplet. Han är ju egentligen en liten vallhund så han visste någonstans i sin lilla kropp att han skulle samla ihop dem så det såg bra ut.
Vi har faktiskt det på video men jag hittar den ingenstans. Lägger kanske upp den senare, om Albin har hittat den eller så. Vi får se.
Nu ska jag iaf fixa håret och sedan åka till jobbet som vanligt. Hörs.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Jag hittade klippet!

Det heter "Oliver får se får" och är uppladdat på ditt YouTube-konto:

http://www.youtube.com/watch?v=erFVuWirleI

2010-06-01 @ 12:12:18
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0