Böcker i höst

Jag älskar de tjocka katalogerna vi får på jobbet, där det står vilka böcker som kommer ut i höst.
Jag brukar kika efter böcker som jag vill beställa (på fritiden) och jag har gjort en liten lista som jag kan dela med mig till er.

  • Sofi Fahrman - Elsas resa, utkommer i oktober
  • Jay Asher - Tretton skäl varför, utkommer i september
  • Linnéa Willén - Barfota änglar, utkommer i augusti
  • Martin Kellerman - Rocky 19, utkommer i september
  • David Batra - Bortskänkes: 50 kg pyttipanna, utkommer i oktober
  • Isabella Löwengrip - Egoboost!, utkommer i augusti
  • Josefin Palmgren - Engångsligg, utkommer i augusti
  • P.C. Cast - Utvald, utkommer i september
  • Isabel Wolff - Vickis vintagebutik, utkommer i augusti
  • Malin Lundblad - Kändisjakten, utkommer i augusti
  • Morgan Larsson - Radhusdisco, september
  • Meg Cabot - Att vara Nikki, utkommer i september
  • Candace Bushnell - The Carrie diaries, utkommer i september
Det var den listan det, loves it :)
By the way så har jag bokat Kents nya skiva som släpps den sista juni: En plats i solen. Gött mos ;)
Nu ska jag titta klart på Twilight! Kommer kanske in med ett inlägg igen sen med två nya plagg jag fick idag från H&M.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0