Blommigt och skirt

Jag har ett nytt favoritord: skirt. Det låter så mysigt, och det är det ju också. Skira, fina kjolar t.ex.
Hittade en idag btw. På Zara.


Väldigt fin och inte lika lång som H&M-kjolen så jag behöver inte ha högklackat :P


Köpte också en söt blus. Väldigt fin till mina svarta jeansleggings.


Och till slut anledningen till att jag åkte till Zara: shortsen! Jag ville ha ett par som man kunde jobba i, som inte var typ rumpkorta. :P

Yes, jag har varit på äventyr i staden idag. Det var ett vattenkrig i Bältespännarparken om jag inte såg fel. Och massa blöta människor på spårvagnen.
Hälsade på Albin på jobbet och köpte en bok om Paris Hilton för 30 kr :P Jag har redan Huset Hilton som dissar hela släkten, så jag hoppas att denna är en bok som dissar henne :)
Det är kul att läsa elaka saker. Ibland. Om det inte handlar om en själv eller någon man känner.
Snart är det dags för födelsedagsfika hos brorsan. Ska bli kul, kommer nog en del släkt. Och sedan funderar jag på att börja packa.
Ja, jag åker inte förrän torsdag men det är bra att inte skynda. :P Hörs sen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Dessutom heter ju kjol just "skirt" på engelska!

2010-06-14 @ 12:44:07
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0