Airhead



Jag har läst Airhead av Meg Cabot. Den var faktiskt riktigt bra. Jag gillar hennes böcker, de flesta är riktigt bra.
Denna handlar om Emerson som är lite av en nördtjej som inte gillar smink och kläder och kändisskvaller. Men efter en händelse i ett shoppingcenter får hon tänka om lite. Alla tror att hon är it-tjejen Nikki Howard, hur går det ihop? Och vad gör hon på sjukhuset egentligen?

Det är en himla bra bok. Kanske inte för dem över 25 år men kanske ändå om man gillar författaren. Jag tycker iaf att den var klart läsvärd och det var inte så att man kunde gissa vad som skulle hända, och det gillar jag. När det inte är helt förutsägbart, som det tyvärr ofta är nu för tiden.


Snart ska jag cykla och hämta ut paket och sedan får vi se. Vi har lite saker att göra idag. Kanske åka till Kungsbacka och kanske IKEA och vi ska på bio ikväll och se på Eclipse. :)
Hoppas att det inte regnar hos er och att ni får en fin dag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den boken är sjukt bra! =)

2011-05-06 @ 18:54:23
Postat av: Josie

Visst är den? :)

Det finns ju en uppföljare!

2011-05-06 @ 23:17:50
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej fin blogg :)

Jag ÄLSKAR den där boken den e grymt bra! vad heter uppföljaren? :D:D

Kram (a)

2011-07-02 @ 17:48:15
URL: http://ksomikarlsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Uppföljaren heter "Being Nikki" och den tredje boken "Runway"

2012-07-16 @ 21:01:55
URL: http://emmaszero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0