Vårdcentralen

Nu ska jag åka till vårdcentralen, mitt öra har nämligen slagit lock och det har hållt i sig sen igår, så jag har nästan inte kunnat sova alls inatt. Hoppas verkligen att de kan hjälpa mig för det funkar inte alls att tryckutjämna eller tugga eller något sånt. (Jag vet, jag har provat allt möjligt)
Det värsta är att det har gjort så ont också. Just nu gör det inte ont men det känns och låter så konstigt, så jag hoppas verkligen att de har tid för mig idag, kan ju inte ha det en natt till.

Har tvättat och precis sett klart The two towers, funderar på att se tredje filmen när jag kommer hem sen. Ska nog en sväng till Movieline också.
Men vi höres.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0