Tuff spelkväll med tårar och skratt

Nu är spelkvällen slut och vi har haft det riktigt roligt.
Vi har ätit chips, kladdkaka och äppelpaj med vaniljsås, druckit mängder med vatten och skrattat så tårarna rann och man blev alldeles hes i halsen efter ropande av random ord, och hoppas att de var rätt.
Vi spelade Pratmakarna och lite Hur fan visste du det? och sedan spelade vi Master of Movies. I Pratmakarna var det först Sissel, Victoria och jag mot Albin och Christoffer men Christoffer hade jour så han var tvungen att åka iväg och jobba lite så Victoria gick över till Albin. Sissel och jag var jätteduktiga men sedan gick det mindre bra och det slutade med att V och A vann. Jag tror att Albin vann Hur fan visste du det? också. Jag vann Master of Movies, för jag älskar film. :)
Det var iaf en jätterolig kväll och jag är fortfarande lite hes. Det roligaste var när S skulle förklara ord i Pratmakarna och det gick inget vidare så vi bara skrattade och grät och skrattade oss hesa, det gick inte alls att säga vad man skulle. Massor av fun! :)

Imorgonbitti åker Albin till Arvikafestivalen. Jag trodde att han skulle åka på eftermiddagen men han åker redan på morgonen :( Jaja... Imorgon ska jag nog roa mig med att tvätta fönstrena och kanske städa lite. Kanske cykla till torget och handla något ätbart också.
Nu ska jag sova. Hörs!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0