Sweet disposition

The Temper Trap, lyssna på den låten, den är underbar. <3
Nu är jag hemma i Frölunda igen! Det känns bra, även om det bara är tills på torsdag.
Ikväll åt vi thaimat och såg på Snabba Cash. Boken är avsevärt bättre, tycker jag. Inte lika krångligt. Men ändå rätt bra. Imorgon har jag planerat in massa saker för oss att göra. Vi ska äta lunch på Böfhuset och sedan kika på djur i Slottskogen. Sedan ska väl Albin klippa lite videoblogg också, och jag kan ju alltid se på några filmer eller kolla i min garderob vad jag ska ta med mig till landet igen. Och på torsdag ska vi skriva kontrakt.
Och sedan åker jag tillbaks till landet. Trist att bara vara så kort med Albin men det är så skönt att vara på landet, där är allt så lugnt och all släkt är där.

Jag ska nog sova snart, men jag lovar att blogga imorgon :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0