Shrek 4

Nu och för alltid, heter den. Vi ska se den ikväll.
Hade fått biobiljetter eftersom jag tyckte till om tidningar, göttans :) Har sett alla filmerna om Shrek innan så tänkte att det bara var rätt att jag skulle se den sista, som det är sagt iaf.
Jag gillar premiärer :P
Eclipse-premiären frågade de tre frågor och man kunde vinna något pris. Man skulle ställa sig upp när man visste svaret. Jag orkade inte, jag är seg :P

Idag är det lite molnigt, men det klarnar väl upp som det gjorde igår, antar jag.
Men jag tror inte att det är mycket inplanerat. Cykla till torget och sedan träna med Wii Fit också.
Men annars kommer jag väl in med ett inlägg senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0