Nitskor och filmer

Igår hade jag jättekul! Visserligen var jag bara med mina kompis i två timmar eller så, men det ändå kul. Har inte sett flera av dem på jättelänge, så det kändes riktigt bra att vi tog tag i det och träffades. Synd att inte Albin orkade följa med men han skulle jobba dagen efter (idag) så det var ganska osmidigt.

Igår shoppade jag lite också, bl.a. nitskor.


Härligt snygga! Från DinSko, de har jätterea just nu.

Var ju på Movieline också, och där hittade jag lite filmer. Jag hade gjort upp med mig själv innan att jag inte fick köpa fler än tre stycken, och det höll jag också. Bra! :P


Not the Messiah med Monthy Python, Coco & Igor och några Agatha Christie-filmer med varken Poirot eller Miss Marple.

Så kul hade jag igår :)
Idag ska jag nog åka till landet. På ett sätt blir det riktigt skönt men på ett annat känns det bara dåligt, eftersom Albin inte ska följa med :( Han ska jobba himla mycket.
Men det känns lite onödigt att jag skulle vara hemma, för vi skulle inte träffas mycket alls, eftersom han jobbar massa timmar varje dag. Men han är lite ledig i augusti och då ska vi åka till hans föräldrars sommarstuga, så då får vi vara tillsammans :)
Hoppas ni har en mysig lördag, så hörs vi (men jag vet inte när! :P)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0