Molndag

Idag är det lite molnigt, inte jättevarmt. Vilket passar bra, tror jag.
Bara det inte börjar regna :/ Jag tror iaf att jag mår bättre idag och det är ju alltid toppen. Hade varit trist att missa att åka till Sjuntorp och grilla bara för att jag har djävulskt ont i magen.
Snart ska jag tvätta, vi har fruktansvärt mycket tvätt. Det fanns typ inga tider alls förra veckan så vi har fått vänta. Det är dåligt!
Jag kände mig som ett as igår, för jag kunde typ inte sitta eller stå utan låg i soffan och slöglodde på TV medan Albin fick fixa maten. Vet inte varför jag tyckte att jag var taskig som inte hjälpte till, det är inte ofta han lagar mat själv utan vi brukar göra det tillsammans. Men det kändes ändå så.
Typiska skuldkänslor för tjejer :P

Ska välja ut någon fin klänning eller kjol som jag kan ha sedan. Kanske hinner spela lite Harry Potter som lego. Det var kul igår men jag kände verkligen inte för det då, för vi hade ju precis fått lägenheten.
Hoppas att ni hittar på något roligt idag, så hörs vi.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Var Alice i underlandet bra? Jag gör inte så mycket, lite tråkigt väder för tillfället. Väldigt mycket moln men solen börjar kika fram lite så kanske kan man ha lite tur och få fint idag med.. kram

2010-07-06 @ 11:40:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Då ska jag se till att göra det nån dag :) Hoppas du får en fin dag! kram

2010-07-06 @ 12:29:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0