Lördagsmorgon

Hejsan!
Nu ligger ni säkert och sover, när jag är uppe och klar för att snart dra till jobbet :P
Jag blir så trött på att tidningen inte kommer när jag ska äta frukost på lördagarna. Den kommer vid åtta men jag äter vid halv åtta. I-landsproblem :)

Militärgrön kjol idag med vitt linne, hoppas att det blir varmt för jag tänker skippa strumpbyxor och sånt fånigt. Har nog en del att göra på jobbet också, känns bra. Det är mindre roligt när det är soligt ute, folk är och badar eller dylikt och jag har inget jag måste göra utan ska bara vänta på att kunderna ska komma.
Också i-landsproblem.
Efter jobbet blir det MediMarkt! Jag hoppas verkligen att de har inne mobilen jag vill ha, annars kan det hända att jag blir skogstokig och vill åka till varenda elektronikaffär i hela Göteborg tills jag hittar den! Jag tenderar att bli sån när det finns något jag har bestämt mig för.
Och jag har velat ha en ny mobil jättelänge men har inte vetat vad man ska köpa.
Om jag köper en HTC Desire då är min mobil häftigare än Albins :P Hans är en Legend (om jag inte minns fel) och den är snäppet äldre än Desire.
Men men. Nu måste jag fixa håret, och sedan dra!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

HTC Legend och HTC Desire lanserades ungefär samtidigt, och räknas som syskonmobiler.

2010-07-05 @ 09:10:57
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0