Kalas

Jag är så tröööött... Och seeeg.
Precis hemkommen från kalas hos farbror för att fira farmor.
Vi åt grillat (oxfilé!!!) och sedan jordgubbar. Mums! Jag är så otroligt mätt. Och så har vi pratat massor, promenerat vovven lite, jagat bort grannens fula och elaka katter som störde Oliver osv osv.
Pust. Nu måste jag gå och lägga mig, fast jag precis kom hem. Jag måste ha sovmorgon imorgon. Stänger av mobilen och hoppas att inte bli väckt av de jäkla måsarna utanför sovrumsfönstret.
Imorgon blir det minigolf!
Har man tagit sig vatten över huvudet om man utmanar någon som har 25 i handikapp? Och säger att förloraren bjuder på glass? Jag kommer nog loosa isf. Attans.
Men vi hörs väl mer imorgon.
Tre dagar med jobb till och sedan är jag ledig i tre veckor. Superscore!!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0