I'm not a robot

Gillar den låten med Marina and the Diamonds, har ni hört? Mysig.

Har haft mycket att göra idag på jobbet, massor av saker till skolstarten att prismärka så jag har nästan inte kunnat sitta ner och tagit det lugnt förrän efter tre. Det är visserligen väldigt kul att ha saker att göra men det blev nästan för mycket. Jag är nämligen dålig på att vänta med saker till dagen efter, vill gärna ha det gjort om det nu blir andra saker att göra dagen efter så jag inte ligger efter.

Jag mår nog lite bättre idag men vi får se hur det blir när jag ska gå och lägga mig. Tror det är då, när man inte gör något, utan bara ligger och tänker lite och väntar på att man ska somna som jag börjar må kasst. Annars har jag ju haft för mig saker hela dagen men i sängen finns det inget att göra och då väller magontet och illamåendet över mig. :( Jag får väl försöka ta någon värktablett i värsta fall. Hatar tabletter annars, kan inte svälja dem. Får mosa dem.


Just det, på tal om roligare saker har jag glömt att visa mina fina sandaler!


Jättefina från DinSko.


Vår nya vän fläkten från Clas Ohlson :)

Jag tror bestämt att jag ska se några avsnitt av The Hills eller någon mysig film.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0