I Underlandet

Där har Albin och jag varit i lite drygt två timmar.
Älskar den filmen av Tim Burton, han gör allting så underbart och berättar saker med sina filmer, som man aldrig hade tänkt annars. Alla karaktärer får ett eget liv och inspirerar och roar eller skrämmer.
I like. :)



Vad händer imorgon då, people?
Vi ska på kalas hos Albins brorson ute på landet. Grilla, tror jag bestämt vi ska göra. Men innan det måste jag tvätta. Gjorde inte det idag, vi planerade lite dåligt. Vi fick inte tag på en golvfläkt heller. Men vi köpte en bordsfläkt. Man kan aldrig ha för många fläktar, fråga Carola.
När vi kom hem började jag tyvärr må dåligt. Vet inte alls vad det var med min mage men den gjorde ont på ett konstigt sätt som jag inte känt innan.
Har fortfarande lite ont men jag tror det är bättre nu. Förhoppningsvis kan jag sova bort det.
Förresten kom inte mitt Poirot-spel idag :( Hoppas att det kommer imorgon. Visserligen kan jag inte spela det ändå, eftersom vi kommer att vara i Sjuntorp men kan spela på kvällen istället.

Får leta fram en sommarklänning som jag kan ha imorgon och hoppas att det inte kommer regna. :) Hörs!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0