Grannjävlar

Måsarna höll sig tysta imorse men självklart vaknar jag kvart över sju av grannarnas jävla radio.
Helvete. Mycket svordomar nu, men jag blir så sur. Kvart över sju? På en söndag?! Kom igen..!
Så onödigt. Skaffa hörlurar.
Det värsta är ju att jag inte vet exakt vilken granne radion kommer ifrån. Om det är ovanför eller nedanför eller på andra sidan väggen. Det hjälper iaf inte att banka; vi har betongvägg. Och taket når jag självklart inte upp till :P
Och jag drar mig för att stampa på golvet.
Får börja sova med öronproppar. Men då kommer man till problemet att jag kanske inte vaknar av mitt alarm :P

Jaja.
Idag blir det kanske shopping, kom jag på nyss. Ska kika in någon liten playsuit.
Höres.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0