Fredagsmyyyyyyys

Jag har sovit gott inatt, som tur är. :) Har lite ont i magen men jag hoppas att det går över.
Mamma har sagt att man ska äta "snäll" mat som fisk och sånt som inte är starkt, så jag ska försöka följa det och se om det blir bättre. Visserligen gillar jag inte så stark mat så det är nog lätt att undvika.
Nyponsoppa är alltid mysigt, det kanske jag gör ikväll eller imorgon.

Idag är det fredag och jag hoppas på myyys när jag kommer hem från jobbet. Vi ska nog göra god mat och kanske titta på någon rolig film. :)
Imorgon kommer Sissel, Toria och Christoffer hit för att spela lite spel och sånt mys, det ska bli himla kul!
Vi hörs senare..! :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0