Eclipse igen

Hejsan, nu är jag hemma igen!
Vi har varit borta sedan tio nästan och vi kom tillbaka ungefär vid halv tre eller tre kanske.

Men först tänkte jag skriva om Eclipse!



Det var helt okej publik, lite mycket fniss och tjejpip men det funkade ändå. När de lät för mycket så var det en kille långt upp som skrek "men håll käften då!" Det var roligt :) Och det funkade :P
Ni som inte har sett filmen, se den! Den är grymt bra. Det är ju lite konstigt att alla filmerna har olika regissörer, men det blir ju speciellt på många sätt också. Man får se böckerna ur många synvinklar, på det sättet är det ju intressant och kul.
Den stämde rätt bra med boken, det var bara något tillfälle som jag tyckte det inte stämde alls och bara blev konstigt men de gjorde väl så för att det skulle bli spännande. (Scenen med Edward, Victoria och Riley när Seth ligger ner.. Försöker att inte avslöja för mycket :P)
Jag tycker om filmen eftersom regissören blandade tredje boken med Bree Tanners short second life, det var kul. :)
Jag ger filmen en 4:a! Det är bra betyg, tycker jag. GP gav den en 3:a och tyckte om den, så gissa vad jag gjorde.
Mycket bra film, jag längtar väldigt mycket efter fjärde filmen, som väl ska bli två delar precis som Harry Potter.
När kommer Harry Potter egentligen? Va? Jag har längtat hur länge som helst liksom. Den borde komma i år men jag har letat på SF:s hemsida och har inte hittat något alls. Kasst!
Jaja..

Kommer in med ett inlägg snart om vad vi gjorde i Kungsbacka.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0