Bergsala

Idag har vi varit på Marios gata i Kungsbacka! Det ni!
Vi skulle till Bergsala och fixa vårat nya, svarta Wii som vi köpte igår. Vi skulle fixa över all info från det gamla Wii:et till det nya, och det kunde de fixa på Bergsala. Det gamla (vita) Wii:et är mammas som vi har lånat men vi har kännt länge att vi ville ha ett eget, så de kan få tillbaks sitt så de kan spela hemma hos sig.
Så igår slog vi till på ett svart eftersom det var extrapris och då fick man med Wii Sports Resort och Wii Sports. Så himla värt!


Coolt gatnamn va?

Först gick vi fel, och gick in för att fråga någon var det låg och då blev vi hälsade på av en liten nakenhund. Den var faktiskt söt. Kanske bara för att den verkade gilla mig :P
Och sedan kom vi rätt!
Vi hade typ kommit till himmelriket för spelfans! :)


Gamla spel <3 Super Nintendo!


De hade mycket grejer i montrar. Det var väldigt kul att bara gå runt och titta på.


Massa japanskt!


Mitt spel som jag älskar! :)


Jag hade aldrig ett game boy när jag var liten. Då var jag ledsen :P


De här hälsade oss välkomna.


Fanns massa coola grejer.


Jag trivdes där :)


Link!

Kanske inte så kul att läsa för de som inte gillar spel men men. Skriver inte om det så ofta, så folk får stå ut :P
Efter det åkte vi hem. Det tog jättelång tid med bussen, jobbigt :/
Sedan åkte vi till Thoui's Thai Kök och tog med mat hem och tittade på första avsnittet av Heroes. Vi ska nog försöka kolla om från början för vi har typ glömt vad som har hänt.
Nu har jag gått runt och småstädat lite och jag ska gå och städa badrummet nu.
Albin sitter och grejar med Wii:et. Vi hörs later!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0