Alone again

Det känns inte riktigt bra nu.
Jag vet inte om jag håller på att få ett astmaanfall, det känns lite svårt att andas. Jag vet hur jag ska göra, jag ska slappna av och ta det lugnt men det är ju lite svårt när man inte kan andas normalt.
Det känns heller inte bra att jag är ensam. Mamma och pappa är på landet, Albin i Arvika, mormor och morfar på landet.. Tror brorsan är hemma men det är ju inne i stan. Det är ju inte här.
Känns jobbigt att vara själv över huvud taget men att vara själv när man mår dåligt suger verkligen.
Jag har tagit lite akutmedicin och ska göra mig iordning och lägga mig och läsa och hoppas att jag kan "sova bort" det.
Imorgon måste jag verkligen ringa doktorn.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0