Allt vore enklare..

..om man bara kunde spy när man behövde.
Inatt kunde jag verkligen inte sova. Hela kroppen var stissig och jag hade ont i magen och kände nästan lite astmabesvär, och jag bara visste att om jag bara kunde spy så skulle jag må så mycket bättre. Smög upp vid tvåtiden och drack lite vatten, mådde illa, spydde inte. Ulkade lite men inget mer. Fasiken.
Somnade om efter många stressiga tankar men mår inte mycket bättre nu.
Lite bättre kanske. Så himla jobbigt! Vet inte ens varför jag mår såhär. Äter jag dåligt och för sällan? Är jag nervös för att Albin ska åka bort?
Den sötnosen försökte få mig tänka på annat igår och frågade sömnigt vilka filmer jag skulle se och vilka datorspel jag hade. Hjälpte inte så mycket men det var gulligt gjort. Sedan somnade han gott :P
Jag får ta och skärpa mig. Jag ville spy inatt men tänkte samtidigt att det skulle vara hemskt för då skulle jag behöva stanna hemma och idag börjar jag ju jobba och jobbar i två veckor ensam.
Det hade liksom inte funkat.

Men men, hoppas att jag mår bättre senare idag. Ha en fin (molnig) dag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0