All by myself

Don't wanna be... *nynna*



Ja, här sitter jag alldeles ensam. Albin gick för ungefär en timme sedan. Massa kramar. Jag kikade ut genom vardagsrumsfönstret och såg honom gå, så blev jag lite gråtig. Faktiskt. Kind of sad :(
Han utgör en så stor del av mitt liv, och nu ska han vara borta i 10 dagar. Jisses, vad jag är känslig :P
Men det är ofta så att om något händer så tänker man direkt "det ska jag berätta för Albin!" men nu går inte det riktigt lika bra. Han jobbar ju massor så jag kan inte ringa honom i tid och otid när jag vill något, som vanligt.
Trist :/
Men jag får försöka muntra upp mig själv och inte deppa ihop till gråtmilda ballader :)



På ett sätt är det bra att jag jobbar hela veckorna, annars hade jag suttit hemma och inte haft något att göra. Men idag blir det nog fönstertvätt, kanske en cykeltur och kanske pyttelite shopping. Nya trosor och bh, inget mer. I promise!
Låter som en kul dag va? :P Jag avrundar nog med en del filmer och kanske lite tvspel.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0