Trött och hungrig

Nu är jag hemma och snart ska vi spela spel!
Trist bara att jag är hungrig :P Supersugen på spagetti med ketchup!
I värsta fall får jag sitta hungrig en stund och sedan laga lite när de har gått. Fast det lär väl dröja till tio eller så :P

Imorgon slutar jag tre! Ändrat. Eftersom jag slutar tidigt jobbar jag från tre till sex på onsdag, Torsdag är jag ledig och funderar på att shoppa lite med mamma. Fredag är det nyår och jag jobbar tre och en halv timme.
Det blir nog en soft vecka.
Vi hörs later!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas du fick dig något att äta så småningom. Ja jag tycker också att rött är fint så brukar faktiskt ha rött till julen. Hemmagjord pizza och Pocahontas lät inte fel.

2010-12-27 @ 21:08:10
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0