Tredje advent

Yes, snart är det jul! 12 dagar kvar, ganska coolt faktiskt.
Tiden går så himla fort och veckorna bara flyger förbi. Känns bra.
Idag är det fullt upp! På kvällen ska vi på middag hos mamma och pappa, myspys. Det blir nog rätt dåligt med uppdatering idag också, tyvärr. Men men, så blir det ibland.

Igår såg vi Tron från 82. Himla kul effekter de hade då :) Det måste ha varit superhäftigt när den kom ut.
Ville ha sett den för idag ska jag hämta ut biobiljetter till Tron - Legacy som vi ska se dagen före julafton :) Ville veta vad den gamla filmen handlade om, så jag får lite bättre koll på den nya. Det som är så coolt med nya filmen är att Daft Punk gör musiken. Så fruktansvärt bra! :)
Nu måste jag sticka! Hörs ikväll, om inte annat!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kan vara riktigt roligt att se gamla filmer. "Lilla julafton" hos oss är att vi träffar min mans syskon med respektive och barn och byter julklappar med dem som vi inte kommer att fira riktigt julafton med och dricker lite glögg och äter lussekatter och pepparkakor. Väldigt trevligt.

2010-12-12 @ 18:30:06
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0