The City

Idag har jag tittat på de två första avsnitten av The City; I like!
Det verkar kul och spännande. Har ju sett tjejerna i massa fina outfits i modetidningar och skvallerblaskor, så har lite koll även fast jag inte kollat på serien.
Tydligen är Olivia inte lika bitchig i verkligheten, utan tv-folket klipper allt så det verkar så. Kan man ju förstå, de vill ju alltid ha drama.
Har The City lagts ner förresten? Efter säsong två? Har hört det men det kanske inte var sant..
Jaja, har ju två säsonger att kika på då iaf.

Snart ska jag till jobbet! Känner mig trött och vill helst stanna inne :P Det är så svårt att börja jobba sent ibland. Då jobbar jag hellre tidigt och slutar tidigt, då kan man slappa resten av dagen istället.
Imorgon ska jag tvätta, istället för idag, och så ska mamma och jag kolla in MQ:s rea för jag fick ju ett presentkort i julklapp. Hoppas det finns något fint till mig! :)
Vi hörs later!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Bara sett några avsnitt av The City måste se resten någon gång.=) Blogga är roligare tycker jag!

2010-12-29 @ 13:25:54
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0